Winsock error 10060

MailList Validator tech. support

Модераторы: partnerweb, Max Terentiev

Сообщение
Автор
Loz702
Сообщения: 3
Зарегистрирован: Вс июн 16, 2013 5:47 am

Winsock error 10060

#1 Сообщение Loz702 » Вс июн 16, 2013 5:53 am

Hello,

I just tried your software. csv emails will not import, so I copied emails to notepad and was able to import them...

When running the test, 40 emails are checked at a time, but they come back as Winsock error 10060

I'm not sure if the software is plug and play, ie no configuration, or if I have done something wrong...

I checked the FAQ and Im not sure what I need to put in the settings...

Can you help guide me in the right direction :)

Thanks for your time :)

Loz702
Сообщения: 3
Зарегистрирован: Вс июн 16, 2013 5:47 am

#2 Сообщение Loz702 » Вт июн 18, 2013 4:51 am

can anyone help please, it wont verify anything :(

Loz702
Сообщения: 3
Зарегистрирован: Вс июн 16, 2013 5:47 am

#3 Сообщение Loz702 » Сб июн 22, 2013 5:00 am

I see no one is supporting this forum/software? :(

phoebemichelle
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Чт фев 20, 2014 5:26 pm
Откуда: USA

#4 Сообщение phoebemichelle » Чт фев 20, 2014 5:33 pm

Loz702 писал(а):I see no one is supporting this forum/software? :(
I have exactly the same problem. Some return "Address Bad" and the error "500 connection time out, winsock error 10060"; then others just say the Result is "Unknown" with the exact same error code... so I don't even know if the addresses that had the result "Bad Address" are actually bad or not.


*Also the anti-bot question does not understand math :(

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя